ایام عید و مشکلات پوستی در صورت

 

همیشه و در هر جا آرایش و زیبایی صورت خانم ها حرف اول را می زند ، اما برخی از مواقع همین آرایش در صورت می تواند به یکی از معضلات برای زیبایی پوست شما تبدیل شود. شرایطی را در نظر داشته باشید که میزان زیادی از مواد آرایشی بر روی پوست شما ذخیره شده است ، این مواد در لایه لایه و تمامی منافذ پوست صورت شما نفوذ خواهد کرد و خارج کردن و از بین بردن آنها کار بسیار سختی خواهد بود.

افرادی که معمولا مشکلات پوستی در صورت آنها بخصوص در ایام عید بسیار شدیدتر است باید به یک نکته توجه ویژه ای داشته باشند ، این مشکل از ماندگاری مواد آرایشی بر روی پوست صورت شما نشئت می گیرد. مواد آرایشی می تواند تأثیر بسیار بدی را بر روی سلامت پوست شما باقی بگذارد. در صورتی که از پوست حساسی برخوردار نیستید بهترین کار برای شما استفاده از مواد پاک کننده آرایش همانند پاک کننده های موجود در بازار می باشد. با استفاده از آنها تمامی مواد آرایشی به راحتی و در کمترین زمان ممکن از روی پوست صورت شما پاک خواهد شد و اثری از آنها باقی نخواهد ماند.

اولین تأثیر نامطلوبی که مواد آرایشی و پاک نکردن آن می تواند بر روی پوست صورت شما باقی بگذارد تبدیل پوست صاف به پوستی است که با جوش زیاد همراه خواهد بود. علت اصلی جوش هایی که بر روی پوست صورت شما به وجود می آید در حقیقت بسته شدن منفذهایی است که بر روی پوست صورت وجود دارند و با بسته شدن آنها التهاباتی مشاهده می شود که در نهایت به جوش های قرمز رنگ تبدیل خواهد شد.

افرادی که با آرایش صورت به خواب می روند معمولا صبح ها با خستگی زیادی از خواب بیدار می شوند ، گویی این آرایش صورت می تواند چهره ای خسته و بی حالت را به وجود آورد. در صورتی که شما بتوانید از مواد لایه بردار مناسبی برای پوست صورت خود استفاده کنید پوست صورت شما شاداب تر خواهد شد. علت این شادابی چیزی نیست جز ترمیم سلول های مرده و جایگزینی آن با سلول  های تازه پوست. توسط چنین بازسازی بسیار جزئی می توانید از سلامتی پوست خود اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که پیش از خواب صورت خود را از آرایش پاک کنید قطعا از پوستی شفاف تر و بدون چروک بهره خواهید برد و در سال های بعدی نیازی به استفاده از بوتاکس و سایر روش های ترمیمی نخواهید داشت.