توریست پذیر ترین کشورهای اروپایی

 

تورهای اروپا، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و صربستان

همه ی ما می دانیم سفر با تورهای مختلف گردشگری می تواند لذت سفر را دو چندان کند، دیگر استرس برنامه ریزی و شناخت اماکن تفریحی را ندارید. یکی از برترین تور های گردشگری که مورد استقبال افرادی است که علاقه به سفر به کشورهای خارجی را دارند تور اروپا می باشد. به قاره اروپا با توجه به داشتن جنگل های فراوان، طبیعت بکر، مراتع سر سبز و وجود اماکن تفریحی طبیعی قاره سبز نیز می گویند. تور اروپا شامل تلفیقی از جاذبه های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی می باشد که شما هر آنچه از سفری لذت بخش و ماجرا جویانه بخواهید را می توانید در اروپا تجربه نمایید. شما عزیزانی که قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

ایتالیا یکی از رومانتیک ترین و زیبا ترین کشورهای قاره اروپا می باشد که سالیانه به گردشگران تور ایتالیا افزوده می شود. یکی از مهم ترین دلایل استقبال گردشگران از تور ایتالیا جاذبه های گردشگری فوق العاده آن است. رم پایتخت ایتالیا به خودی خود یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار می رود که دارای خیابان های باریک با تاریخی کهن می باشد.این شهر پر از جاذبه های دیدنی مختلف می باشد که با یک باز سفر نمی رسید از کل آن ها بازدید کنید.

شهر باستانی پمپی یکی از جاذبه های گردشگری ایتالیا به شمار می رود ک به علت وجود آتشفشان باعث از بین رفتن سکونت در این شهر شده است.با قدم زدن در این منطقه می توانید حس و حال عجیبی را تجربه کنید به خانه های قدیمی سر بزنید و از دیدن نقاشی های قدیمی روی دیوار نهایت لذت را ببرید ، گشت و گذار در این شهر باستانی می توانید یک روز از سفرتان را به خود اختصاص دهد.

فرانسه یکی از دیدنی ترین شهرهای تور اروپا به شمار می رود که در قسمت غربی این قاره واقع شده است و دارای جاذبه های گردشگری بی شماری است که برخی از آن ها برای گردشگران تور فرانسه نا شناخته می باشند. مانند: 1-بارسلونت ، پروونس: این دهکده سر سبز با چشم اندازهای بی نظیر به قدری زیبا و شگفت انگیز است که شما را برای دقایقی خیره می کند. 2.کولمر ، ایالت آلزاس 3. لگرا دو روی ، لانگدوک: لگرا دو روی با دهکده های ماهیگیری کوچک ، ساحل های خیابانی و نهر های زیبا یکی از جاذبه های ناشناخته فرانسه به شمار می رود 4. ددوکس کپس ، نرد پس دکالایس : از بکر ترین سواحل ماسه ای فرانسه به حساب می آید که برای گذراندن یک روز به دور از دغدغه و شلوغی شهر مناسب می باشد.

پس از انتخاب مقصد گردشگری مناسب برآورد هزینه ها می تواند از اولویت های سفر شما باشد. حال اگر تور اسپانیا را برای سفر خود انتخاب کرده اید تعدادی از هزینه های رایج آن را برای شما گردشگران عزیز توضیح می دهیم. اول از هرچیزی هزینه هتل و محل اقامت : تقریبا هزینه های اجاره هتل در اسپانیا به نسبت دیگر کشورهای اروپایی ارزان تر و مناسب تر می باشد. مثل تمامی هتل های دنیا نرخ اتاق های 1 تخته با دو تخته، هتل سه ستاره با 5 ستاره و امکانات ویژه برای اتاق های ویژه متفاوت و گوناگون است. طبق نظرات بیشتر سایت ها قیمت اجاره یک شب هتل از 60 هزار تومان(15 یورو) تا 200 هزار تومان(45 یورو) متغیر بوده که همه ی این اختلاف قیمت به ساره های هتل و امکانات اتاق هایش بستگی دارد.

برای همه ی ما ایرانی ها خورد و خوراک و انتخاب یک رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و مواد اولیه تازه از ارزش ویژه ای برخوردار است. اگر به دنبال یک غذای ساده به طور مثال ساندویچ به همراه نوشیدنی هستید می بایست 10 تا 17 یورو هزینه کنید ، اما اگر به فکر لذت بردن از یک وعده غذایی در یک رستوران شیک هستید می بایست چیزی در حدود 25 تا 40 یورو هزینه کنید.

برای رفت و آمد در سطح شهر هم می توانید از وسایل نقلیه عمومی رایج در سطح شهر مانند مترو، قطار، اتوبوس استفاده کنید که قیمت های بسیار مناسبی دارند و یا از تاکسی های دربست که به نسبت مسافت از قیمت های مختلفی برخوردار است.

و در آخر هم پیشنهاد ما به شما استفاده از تور صربستان است که شاید کمتر کسی از این تور استقبال کند ، در صورتی که با شناخت اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری تور صربستان قطعا به سفر به این کشور فوق العاده علاقه پیدا خواهید کرد. اما در این بخش می خواهیم بهترین زمان سفر به صربستان را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم. بهترین زمان سفر به صربستان از ماه های مه تا سپتامبر است.بهتر است در ماه های جولای و آگوست به این کشور سفر نکنید. به طور کلی در گرم ترین روز های سال شب های سردی دارد. ماه بهار در صربستان زیاد ثابت نیست گاهی هوا گرم ، گاهی سرد که شاهد بارش برف پراکنده خواهید بود.فصل تابستان صربستان از ژوئن تا آگوست می باشد که هوا در روز ها گرم و شب ها سرد است ، کمترین دما در تابستان 14 درجه ی سانتی گراد و بیش ترین آن 40 درجه سانتی می باشد.فصل پاییز هم زیاد بارانی نیست فقط نواحی غربی در ماه های نوامبر بیش ترین بارندگی را دارد. ولی به طور کلی انتخاب زمان و فصل سفر به سلیقه شما گردشگر عزیز بستگی دارد.